De nieuwe manier van werken voor de jurist

De beste software voor de advocatuur in één platform

Praktijkmanagement

Legalsense is de beste software op het gebied van praktijkmanagement. Het vereenvoudigd essentiële werkprocessen van de advocaat.

Tijdschrijven

Door middel van een automatische urenregistratie helpt TIQ advocaten tijd te schrijven op een complete en ongecompliceerde manier.

Collaboreren

Samenwerken staat centraal in het platform van LegalLaunch. Iedere rol in het kantoor is vertegenwoordigd.

Rapportage

Partners en andere managers kunnen gerichte rapportages inzien en exporteren.

Alle functionaliteiten op een rij

}

Urenschrijven

Financiële administratie

J

Declareren

i

AVG Compliant dossierbeheer

Document management

Relatiebeheer en marketing

online samenwerken

klantenportaal

Beveiligde e-mail

w

Telefonie en chat

Onbeperkte data opslag

24/7 servicedesk

Praktijk- en document management

Een kantoor gedreven door data en resultaat

Complete controle over uw kantoor met de software van LegalLaunch. Advocaten, partners en het secretariaat hebben specifieke rechten binnen het platform, wat het mogelijk maakt om efficiënt en veilig te werken binnen uw kantoor.

LegalLaunch stelt u in staat om documenten en e-mails te maken, te beheren en samen te werken vanaf iedere plek en op elk apparaat. LegalLaunch heeft hier de beste software in de markt voor geselecteerd: Legalsense. 

Innovatieve zoekmogelijkheden staan tot uw beschikking om meer waarde uit uw informatie te halen. Een volledig geïntegreerde en veilige bestandsdeling stroomlijnt uw werk met interne en externe belanghebbenden.

tijdschrijven

Verlies geen enkele declarabele activiteit uit het oog

Advocaten hebben een hectisch bestaan, waardoor sommige activiteiten die zijn verricht voor een cliënt worden vergeten. Grofweg betekent dit dat er uren weglekken en er dus minder omzet wordt gegenereerd.

TIQ Time is geïntegreerd in LegalLaunch en maakt het eenvoudig om een feilloze urenregistratie te realiseren. 

Collaboreren

Werk samen met interne en externe belanghebbenden

Met LegalLaunch is het eenvoudig om de collaboratie tussen verschillende belanghebbenden te stroomlijnen. Samenwerken wordt proactiever, efficiënter en effectiever. In één woord: slimmer. 

Cliënten kunnen toegang krijgen tot bepaalde onderdelen van een zaak. Deze transparantie zorgt voor meer vertrouwen van de cliënten.

Rapportage

Heldere en specifieke overzichten van uw kantoor

Voor partners en en andere leidinggevenden Zorg voor consistente informatie in het beheren van de dossiers. LegalLaunch stelt u in staat om alle activiteiten binnen uw kantoor in één oogopslag waar te nemen. 

 

complete oplossing voor de advocatuur

Iedere rol in één systeem 

Voor Partners

Statusoverzichten, managementomgeving, HR-omgeving, declareren, dossiers maken, samenwerken

Voor het secretariaat

Het secretariaat heeft een HR-omgeving, kan eenvoudig meetings plannen, dossiers aanmaken en samenwerken met andere rollen.

Voor Finance

Finance heeft eenvoudig toegang tot de declaratie en boekhoudmodule.

Voor advocaten

Advocaten hebben een gericht aanbod van vakspecifieke applicaties tot hun beschikking. Denk hierbij aan dossierbeheer, tijdschrijven en correspondentie met cliënten. Daarnaast kunnen ze eenvoudig declaraties indienen.

Voor business partners

Ook externe betrokkenen hebben bepaalde toegang tot het systeem. Zo kunnen business partners communiceren en samenwerken, daarnaast kunnen ze de facturen inzien.

Voor clienten

Transparantie wordt steed belangrijker voor cliënten, met dit portaal is het eenvoudig voor cliënten om te communiceren, facturen in te zien en te corresponderen met de advocaten.

Interesse?

Wilt u meer weten over onze dienstverlening, neem dan contact met ons op. We maken graag een afspraak om u er meer over te vertellen.